Skip to content

Un rămas bun și un bun venit

Decembrie 4, 2013

Deoarece paginile de facebook și două bloguri mi se par destul de greu de gestionat, am decis să am propriul meu domeniu și propriul meu site, silviudancu.ro

Așa că l-am făcut. Îl puteți vedea pe linkul indicat. De acum înainte, acela va fi locul în care îmi voi publica textele. Acest blog, deși nu-l voi închide, din cauza arhivei sale, va rămâne oarecum inactiv.

Nu pot spera decât că materialele publicate acolo nu vor plictisi prea tare și că măcar o parte din cei care au optat să urmărească acest blog, vor găsi aceleași motive de a mă citi și pe site-ul meu personal.

Cu o plecăciune,

Silviu

 

From → Avertisment

2 comentarii
  1. Sa fie intr/un ceas bun!

Lasă un răspuns

