Skip to content

Iertare

Noiembrie 3, 2013

Îmi cer iertare!

Îmi cer iertare pentru că domnul Barbu este ministrul Culturii. Îmi cer iertare pentru că domnul Ponta este primul ministru al României și îmi cer iertare pentru că domnul Băsescu este președintele țării. Îmi cer iertare pentru că avem academicieni precum domnul Theodorescu și îmi cer iertare pentru că domnul Șova sau doamna Plumb sunt în guvern.

Da, îmi cer iertare! Sunt vinovat și pentru că ies în stradă, să protestez, să blochez străzile, îmi cer iertare pentru că există șoferi enervați de acest lucru, îmi cer iertare… Îmi cer iertare pentru că există contracte secretizate, și declar că sunt direct, nemijlocit și definitiv vinovat pentru faptul că guvernele, miniștrii, comisiile și politicienii din ultimii 23 de ani au făcut și fac absolut ceea ce vor. Îmi cer iertare pentru că nu sunt politician în locul lor. Îmi cer iertare pentru slăbiciunea de a avea scrupule.

Îmi cer iertare că nu pot zâmbi ca domnul Ponta, râde ca domnul Băsescu, că nu am morga domnului Theodorescu, lipsa de dubii a domnului Barbu și machiavelismul domnului Iliescu. Îmi cer iertare.

Nu există nimic rău în țara asta de care să nu fiu vinovat: prețurile înfiorătoare pentru un kilometru de autostradă proastă mi se pot imputa fără discuție. Pădurile tăiate, resursele înstrăinate pe nimic, corupția, așișderea. Mie! Mie, cetățean vinovat de neputință… da, mie!

Îmi cer iertare că ies să protestez pe sub ferestrele celor care mă privesc ca pe un specimen de circ, îmi cer iertare chiar și pentru că acei oameni mă privesc de la fereastră sau din balcoane, îmi fac poze, mă filmează, sunt vinovat pentru asta, pentru că nu rezolv nimic. Iertați-mă!

Îmi cer iertare de pe acum pentru că neschimbând ceva, doar voi întări puterea celor care o au deja. Îmi cer iertare pentru jandarmii care nu-și cunosc umanitatea, îmi cer iertare pentru mirosul din dube, îmi cer iertare pentru clădirile de patrimoniu demolate de primari veroși, îmi cer iertare pentru oamenii uciși de câini și pentru câinii uciși de oameni. Îmi cer iertare pentru că nu am știut și nu știu cum să arăt suficient de limpede, în cuvinte sau în fapte, cât de mare, de amară și de înfricoșătoare mi-e vina.

Îmi cer iertare! Și vouă, domnilor Ponta, Băsescu, Barbu, Theodorescu, Iliescu, Șova, îmi cer iertare că puteți exista.

Vă rog frumos să mă iertați căci eu, unul, sigur n-am să mă iert niciodată.

frunza2

From → POLITIC(OS)

2 comentarii
  1. RaduBM permalink

    Ha! Buuun! Mai ca ti-as distribui textul asta ca fly-er la proteste! Poate chiar am sa o fac…

  2. RaduBM permalink

    mda.. flier. sau fluturas, nu „fly-er”

Lasă un răspuns

