Skip to content

Pervaz

Aprilie 10, 2013

Nu mai am cu ce să-mi umplu serile. Sunt pline ochi, deja, de tot felul mărunțișuri și de măreții desuete, aruncate unele peste altele, într-o dezordine de nedescris și de nereparat, culori și sunete, arome și mirosuri, toate, dar toate, măreții cu mărunțișuri, frați cu surori, câini cu pisici și păsări cu pești, un amalgam incestuos de gânduri și de gesturi cu sensuri suspendate. Stau pe-o margine de seară si mă gândesc că, gata, nu mai am cu ce s-o umplu. Că nu mai am de ce s-o umplu! Am s-o deșert! Și-n felul ăsta am să-mi fac loc în propria seară. În seara mea ca un deșert, în seara mea goală…

desen7

From → Lucruri mici

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

