Skip to content

Pescuit

Mai 19, 2012

Eram într-un dulap plin cu pești de toate felurile, pe piele simțeam solzii lor paradoxali, lipicioși și alunecoși totodată, fini și înțepători, sute de ochi rotunzi mă priveau sticlos în bezna împuțită, în timp ce trupul mi-era astupat de buzele lor cărnoase și moi, reci, cu dinți mărunți de prădător, buze care îmi sugeau degetele de la mâini și de la picioare, tot spatele mă durea în mod nedeslușit, sprijinit în cozile de pește, era beznă.  S-a deschis ușa și ne-am prăvălit, om și pești, într-un pleoscăit infernal pe podeaua jilavă, era ca și cum ne născusem fără motiv.  Orbit de lumină, am clipit des, mi-am scuturat mâna de gurile deschise, negre, ale peștilor, am vrut să mă frec la ochi, dar…

ai aruncat cu sare!

From → Mind the Gap

2 comentarii
  1. Uite-acuş se face luna:) de tăcere.
    Poate scrii mai îndelung despre „tânguirea orientală, ca de minaret, plină de unduiri” izbucnită în mijlocul sânilor Bucureştiului:))
    E o atmosferă magnetică, merită mai mult decât o pomenire frugală pe zidul facebook:)

    • Ah, stiu, doar ca am laptopul la reparat. scriu de pe smartphone sau de pe unde apuc, deocamdata. iar fb se preteaza la astfel de aventuri fugare 🙂

Lasă un răspuns

