Skip to content

Status 6 – Privire cu fermoar

Martie 30, 2012

Am ajuns pe la Institutul Polonez să mai semnez niște hârtii. Mă bucuram la gândul că o să mai sporovăiesc cu foștii colegi. Dar era ședință, iar eu am picat ca un Iuda la Cina cea de Taină. Așa a fost să fie. Am semnat repede ultimele hârțoage. Gata, divorț oficial. Am plecat acasă. Evident, cu metroul. Stăteam agățat de curelușă, cu gândul la ce e viața și alte chestii profunde. Pe scaunul din fața mea era o fată. Avea o jachetă de primăvară, descheiată. De pe bluza ei mă privea din semi profil, cu coada ochiului, o femeie frumoasă și tânără. Un chip în mărime naturală. Era ascunsă sub jachetă și se uita la mine pe după fermoar. O privire impertinentă, oarecum hipnotică. Nu zâmbea deloc, chipul de pe bluză. Părea cam plictisită, ușor melancolică și se întreba de ce naiba stau chiar în dreptul ei. Stânjenit, m-am dat un pas mai la stânga, un pas mai la dreapta, nimic! Privirea mă urmărea insistent aidoma privirii mustrătoare a acelor Isuși catolici, cu inima la vedere.  M-am decis să-i înfrunt privirea. Trebuie să recunosc, avea ochi frumoși. Aproape că-mi venea s-o întreb cu un ton care să simuleze relaxarea: ”Ce?”  Posesoarea bluzei citea un ziar. După un timp a simțit că mă holbez la sânul ei drept și a ridicat capul. Așa că acum eram fixat de patru ochi de femeie! Două priviri, una impertinentă, cealaltă cam înfuriată. Greu de gestionat. M-am prefăcut că citeam din ziarul pe care îl avea în mână. Suspicioasă, ea și-a privit pieptul, apoi s-a uitat din nou la mine, eu îmi țineam ochii în titlul ăla mare și roșu de pe pagina care-mi era deschisă sub nas și-mi venea să fluier aiurea. O rugam în sinea mea să acopere chipul de pe sân. Nu a făcut-o. Un fel de ”statement”, gen: chiar dacă citesc, tot te văd. Am renunțat să mai răspund privirii de pe bluză și, după ce am coborât, am tot rumegat situația.

La naiba, n-am putut înfrunta privirea unei bluze!

 

From → Mind the Gap

3 comentarii
  1. Era totuşi privirea unor sâni, Silviu:)

  2. iar sânii, se știe, nu închid niciodată ochii! 🙂

  3. başca faptul că sunt mereu cu ochii în patru:)

Lasă un răspuns

