Skip to content

N-aduce luna cât aduce like-ul. Și link-ul!

Martie 10, 2012

O lună de blog! Deja! O lună cu gravitație mică, pe care am mers cu pași largi, săltați, cam din două în două zile. Când am apăsat butonul ON, am zis: mda, să vedem. Îmi dădusem o lună de probă.

O lună cu treizeci de fețe, toate vizibile, cu peste trei mii de priviri pe gaura cheii, la blogul meu în pielea goală. Pielea lui este pe băț, ca o înghețată. Eu îmi trag un rânjet de Oscar (chiar, pe ăia cu Nobelul nu îi văd rânjind), îmi pun o pălărie pe cap, un măr verde în față și vorbesc. Dacă nu mă înțelegeți, e ok. Este din cauză că deja turui mulțumiri și ele sunt mereu peltice, puțin sâsâite și se deplasează cu viteza cu care cresc unghiile.

Una peste alta sunt adresate tuturor celor care au dat like, au pus link, au dat share și au comentat sau pur și simplu au citit. Câteva nume totuși:

Mugur Grosu, nașul blogului și cel care găzduiește fără chirie, acel text care m-a făcut să cedez în fața ideii de a avea un blog. De altfel, de pe pagina lui Mugur mi s-au strecurat cele mai multe priviri (după facebook, din păcate!).

Iulian Tănase, discret și forțos, cică îl face mai mult ca oricare pe Zelist să mă bage în seamă (nici nu știu unde aș fi fost fără el, căci chiar și așa sunt pe locul opt mii și nu mai știu cât!), urmat foarte îndeaproape de același Mugur Grosu.

Andreea Molocea ale cărei împărțeli pe facebook au făcut textele postate aici mult mai cunoscute decât ar fi putut ajunge ele mergând pe tricicletă.

Dana BanuDaniel Coșniță, Dan Iancu, Mircea Țuglea, Sorin Dinco, Dan Mihuț oameni cu umeri largi și zâmbet ajustat pe măsură. Despre ei nu scriu nimic, că scriu ei singuri.

Ok, nu o să spun tot pomelnicul. Nu sunt aici toți cei care ar trebui menționați. Dar, la naiba, doar am rezistat o lună scriind pe un blog, nu e ca și cum de-acum o să trăiesc scriind autografe.

Și mai e ceva. Am zis că dacă tot primesc niscai prestigiu de la cei linkuiți mai sus, să pun și eu niscai mărunțiș pe masă. De-o cafea.

Gata, schimb la loc! Adică, îmi iau pălăria de pe cap, pun mărul, cu pălăria îmi acopăr fața. Arcul e încordat?

Trageți!

From → Mind the Gap

2 comentarii
  1. bocacio permalink

    parca esti un crevete esuat

    o victima a poluarii

Lasă un răspuns

